הברקה שיווקית של KLM

הברקה שיווקית של KLM
מצחיק ומשכר. KLM
צילום: יח"צ

חברת התעופה הוותיקה החלה לפרסם סרטונים מצחיקים וגם מחלקת בירה לטסים

חברת התעופה KLM החליטה לצאת בבליץ תקשורתי ופרסומי. בין השאר היא פרסמה סרטון המסביר בצורה הומוריסטית ומצחיקה להפליא, מה זו חברת תעופה. ההסבר שהיה טיפשי באופן מכוון, הפך לוויראלי וזכה למליוני צפיות, בתקשורת הממוסדת. מיד לאחר מכן שוחררו סרטונים נוספים, והחגיגה נמשכה.

במקביל, החברה השיקה היום את עגלת הבירה המוטסת של הייניקן. לראשונה אי פעם, נמזגה כוס בירה מהחבית במהלך טיסה, שירות שיאפשר ל-KLM להעשיר את חווית הטיסה של נוסעי מחלקת העסקים שלה. בטיסת KL735 היום מאמסטרדם לקורסאו, נוסעי מחלקת העסקים World Business Class זכו ליהנות לא רק מארוחה אינדונזית ייחודית בטיסה, אלא גם מכוס בירה קרה ומרעננת, שהשלימה את הארוחה בצורה הטובה ביותר. בשלב זה, עגלת הבירה החדשה של החברה לא תיכנס לשימוש רחב, אך השירות יוצע בחלק מהיעדים ארוכי הטווח, וכן במהלך טיסות מיוחדות ואירועים חגיגיים.

מצחיק ומשכר. KLM|צילום: יח"צ
מצחיק ומשכר. KLM|צילום: יח”צ

“השקת עגלת הבירה היא תוצאה של שיתוף פעולה ייחודי בין KLM להיינקן ומטרתו המרכזית היא להתמקד בלקוח. זה נפלא עבורנו לראות כיצד שני מותגים הולנדים מובילים מאחדים כוחות על מנת להביא לעולם מהלך חדש וראשון. זו הפעם הראשונה שבירה מהחבית מוגשת לראשונה במהלך טיסה.” אומרת מרים קרטמן, נשיאת אגף שירותי פנים טיסה ב- KLM.

איחוד הכוחות עם היינקן מהווה חלק מהחזון של KLM, בו הולנד והמורשת והתרבות ההולנדיים תופסים את מרכז הבמה. השף ההולנדי בעל כוכב מישלן, יעקב יאן בורמה, יצר את המנות עבור מחלקת העסקים העולמית; יש קוקטייל “ההולנדי המעופף” מיוחד מבולס; מרסל וונדרס עיצב את כלי האוכל; ויאן טאמיניאו את ערכות הנוחות. מדי צוות KLM עוצבו על ידי מארט ויסר, בעוד הלה ג’ונגריוס עיצבה מחדש את פנים התאים. נוסעים במחלקת העסקים העולמית יקבלו ערכות נוחות ודגם בית מיניטורי של KLM בהדפס חרסינה כחול.


כתבות שתשמחו לקרוא

הוסף תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *